llldiary.blogg.se

Mamsing till våra två underbara små, storebror Lewis (3/3-10) & lillasyster Lydia (18/12-11). Sambo till min Jimmy & tillsammans bor vi i vår nybyggda villa på landet som stod inflyttningsklar vintern 2011. Häng med i vår roliga, kaotiska men härliga vardag om ni vill..

Oct. 11, 2012

Publicerad 2012-10-11 20:37:56 i

åååh dålig jag är! Dagarna rullar på som aldrig förr när Jimmy är hemma om dagarna. känns lite sorgligt, tiden går ALLDELES för snabbt!

Idag har jag, Jimmy & Lydia gått ett varv på staden. Shoppade randiga stickade leggins, prickig klänning, basker & fuskpolo till lillis. Lewis fick en jeansskjorta som han kan vara fin i på skolfotot imorgon, hjärtat. Jag själv provade ut glasögon (äntligen!) men har inte beställt än, kanske att jag tar det steget imöra..

Imorgon ska Lewis till dagis en sväng på förmiddagen för foto som sagt & jag tänkte försöka hinna till Ung cancers stora loppis. Efteråt är det lunch hos Jimmys farmor & farfar i Tystberga, efter det åker vi vidare till Trosa och stugan. Där blir det sleepover tillsammans med Becca, Nicke, Rasmus & Isabelle. Vi ska äta tacos, dricka nån öl & bubbla jacuzzi.. myyyyyysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela